Gå til hovedindhold

Mobile menu

JOB:
Administrator til Danmissions internationale programafdeling

Annoncør

Danmission

Ansøgningsfrist

Mandag, 23. oktober 2017 - 23:55

 

Administrator til internationale programafdeling

 

Kan du lide at være det administrative ankerpunkt i en travl hverdag, hvor du vil have mange forskelligartede opgaver af administrativ, praktisk og planlægningsmæssig karakter?

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med lederen af vores programafdeling, hvor vi har ansvaret for Danmissions projekter vedrørende fattigdomsbekæmpelse, kirkeudvikling og dialog primært i Afrika, Asien og Mellemøsten, men også i Danmark. Den 1. oktober fik vi ny struktur, og afdelingen er lagt sammen af to tidligere afdelinger. Det betyder, at der er mange procedurer, vi skal tilrette og ændre, så du får god mulighed for at være med til at præge procedurer og administrative processer.  

En afvekslende hverdag
Dine opgaver vil spænde bredt, og du skal være forberedt på en afvekslende hverdag, hvor dine kolleger ofte vil komme til dig for at få råd eller hjælp til administrative opgaver. Det vil blive dit ansvar at stå for en systematisk registrering af data i vores it-systemer, udarbejde dagsordner, referater, planlægge møder, følge op på årshjul samt hjælpe ved besøg fra vores udenlandske samarbejdspartnere samt andre løbende opgaver.

Du vil blive involveret i at lægge budget for afdelingen, og du vil skulle kontere forskellige udgifter og holde øje med budgetter, men økonomien vedrørende de enkelte projekter og programmer varetages af andre kolleger.

Når det gælder it, føler du dig godt klædt på, for du kan forvente, at andre vil trække på din viden om eksempelvis officepakken. Hvis du tidligere har arbejdet med Podio eller Sharepoint, vil det være en fordel.

Det bringer du med til stillingen
Først og fremmest bringer du erfaring med fra en tilsvarende stilling, og du ved med dig selv, at du trives bedst med de mere administrative arbejdsopgaver. Med din erfaring kan du skabe struktur og overblik, du kan arbejde selvstændigt, og du kan kommunikere klare budskaber på både dansk og engelsk. Da vi arbejder internationalt vil en del af arbejdet foregå på engelsk, så du har også tidligere brugt engelsk som arbejdssprog. Hvis du tidligere har arbejdet med de geografiske områder, vi arbejder i, vil det være en fordel. Du skal have lyst til at arbejde i en folkekirkelig organisation.

Vi kan tilbyde
Et meningsfyldt arbejde blandt gode og engagerede kolleger i dejlige omgivelser i Hellerup. Vi aflønner i henhold til Danmissions lønpolitik med en god pensionsordning og 6 ugers ferie. Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt på 37 timer, og vi håber, du kan tiltræde hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Chef for Programafdelingen Kirsten Auken på tlf. 41 999 318 eller Ressourcekoordinator Karsten Lund på tlf. 41 999 308.

Send din motiverede ansøgning og CV (i én fil) til [email protected]. senest mandag den 23. oktober 2017. Skriv ’Administrator’ i emnefeltet på din mail. Vi forventer at afholde samtaler 26. eller 27. oktober 2017.

 

 

Skriv venligst at du har set jobopslaget på Globalnyt.