Tid: 27/03/2017 17:00 til 27/03/2017 22:00

Sted: DIB, Klosterport 4, 3. sal (i kantinen), Århus C.

Arrangør: N/A

DIB holder generalforsamling 2017

DIB – Dansk International Bosætningsservice – er en dansk NGO med domicil i Århus, der siden 1988 har udført projekter i udviklingslande med fokus på bæredygtige løsninger indenfor klima, miljø og fattigdom. DIB støtter udviklingen af stærke civilsamfund i Syd til at kunne understøtte fattige og marginaliserede befolkningsgrupper i at opnå bæredygtige levevilkår og modstandsdygtighed, hedder det.

Se mere på http://dib.dk

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes til DIB senest mandag den 20. marts.

Hvis du endnu ikke har fået betalt dit medlemsskab for 2016 kan du gøre det på Reg. nr. 8401 Konto nr. 1265380 eller på MobilePay nummer 52 99 92 36

Det koster 100 kr. Kontakt os, hvis du er i tvivl om du har betalt.

Tilmelding til GF'en sker til sekretariatet på enten tlf. 52 99 92 36 eller på mail til [email protected], seneste frist er fredag den 24. marts.

Reception for Paul Erik og tak for mange års tjeneste i DIBs bestyrelse

Efter mere end 20 år i DIB bestyrelse og utallige år som formand har Paul Erik Bindinger i år valgt at gå af. I den anledning vil der være en lille reception for Paul Erik i forbindelse med generalforsamlingen. Vi siger tak til Paul Erik og hans store indsats som bestyrelsesformand  gennem årene og vi håber, at I har lyst til at være med til at fejre ham, hedder det.