Annoncør: Danish Muslim Aid

Ansøgningsfrist: 13/05/2018

Job: Økonomi & IT-medarbejder til Danish Muslim Aid



 

Økonomi & IT-medarbejder 
 

 

Vil du være med til at videreudvikle og opdatere Danish Muslim Aid´s (DM-Aid) økonomiske system, donordatabase og donationskanaler? Har du erfaring med projektledelse? Er du en haj til excel og kender du til VBA og makroer? Forstår du dig på regnskaber? Har du et venligt og imødekommende gemyt, kan du lide at servicere medlemmer, donorer og sponsorer og er du generelt motiveret og god til at formulere dig på skrift, så er denne stilling måske noget for dig.  
 
STILLINGEN INDEBÆRER OVERORDNET:  Sikre en korrekt og opdateret administration af donor-, sponsor og medlemmers persondata.   Sikre, at den økonomiske administration sker på en ansvarlig og gennemskuelig måde.  Sikre, at økonomisystem og donationskanaler fungerer optimalt.  Sikre venlig og informativ servicering af donorer, sponsorer og medlemmer.  
 
HERUNDER MERE SPECIFIKT, AT:   Koordinere med IT leverandør på implementering af ny database over medlemmer, donorer og sponsorer.  Drifte og vedligeholde hjemmesidens betalingsmodul som primær donationskanal.  Håndtere persondata ifølge ny lovgivning (GDPR).  Svare på skriftlige og mundtlige henvendelser fra donorer, sponsorer og medlemmer.  Opdatere og vedligeholde betalingsaftaler.   Administrere vores fildelingssystem på Microsoft Sharepoint.   Fordele midler fra donationskanaler til relevante bankkonti.  Varetage interne og eksterne betalinger i banken.  Bogføre i e-conomics og bilagsstyring.  Udarbejde månedlige økonomioversigter og prognoser til ledelsen.  Udarbejde årsregnskab i samarbejde med revisor.  Indberette donationer til SKAT.
 
VI FORVENTER, AT DU:   Har en relevant uddannelse på bachelor- eller gerne kandidatniveau og gerne mindst 3 års relevant erhvervserfaring.  Har erfaring med styring og implementering af IT-projekter.    Har solid erfaring med brug af databaser og excel.  Har erfaring med e-economics.  Har erfaring med og interesse for kunde/donorservice.  Har erfaring med udarbejdelse af årsregnskaber.
   
2
 
 Har høj kvalitetssans med øje for struktur og detaljen.  Arbejder selvstændigt, har overblik og kan planlægge og prioritere i et bredt opgavefelt samt styre efter tidsplaner og deadlines.  Sætter en ære i at yde en god service.  Har gode formidlingsevner, skriftligt og mundtligt.  Taler godt dansk og engelsk, en fordel med arabisk, urdu eller somalisk.  En fordel med kendskab til Sharepoint.  En fordel med kendskab til VBA funktioner og makroer i excel.
 
VI TILBYDER:  Ansættelse på 30 timer ugentligt i en dynamisk og voksende professionel organisation.  Et meningsfyldt arbejde, hvor du gør en forskel for fattige mennesker og deres familier rundt omkring i verden.  Både faste og varierende arbejdsopgaver med stor grad af medindflydelse.  Udvikling af faglige og personlige kompetencer.  Et godt arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone.  Fleksible arbejdstider.  
 
OM DM-AID  DM-Aid er en støt voksende nødhjælps- og udviklingsorganisation med fire ansatte, mere end 200 frivillige på landsplan og med programmer i pt. 12 lande. Vi har eksisteret siden 2005, og vores forældreløse og udsatte børn-program er vores største program med over 800 børn i 7 lande. Vi har et mindre kontor på Nørrebro i København, og lokalgrupper i København, Odense, Vejle og Aarhus.  
 
YDERLIGERE INFORMATION Stillingen er på 30 timer ugentligt, ekskl. frokost, og placeret på vores kontor i København. Løn efter kvalifikationer og erfaring. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sekretariatschef Signe Ejerskov på e-mail: [email protected] eller telefon: 51546094.
 
ANSØGNINGSFRIST Ansøgning vedlagt CV, eksamensbeviser, udtalelser mv. sendes til [email protected] senest søndag 13. maj 2018.

Samtaler forventes afholdt slut maj med start 1. juli 2018 eller snarest muligt.  
 

 

 

Skriv venligst at du har set jobopslaget på Globalnyt.