Gå til hovedindhold

Mobile menu

JOB:
Red Barnets kampagnesektion søger Online marketingspecialist FUNDRAISING 

Annoncør

Red Barnet Danmark

Ansøgningsfrist

Mandag, 31. juli 2017 - 23:55
 
Online marketingspecialist
FUNDRAISING 
 
 
 
Kan du udvikle digitale kampagner og tiltag, der giver engagement, leads, donationer eller medlemmer i stor skala? Har du blik for hvad der virker digitalt, når katastrofen rammer? Og brænder du for at bruge data til at optimere online marketing tiltag? Så er du måske vores nye online marketingspecialist. 
 
Red Barnets kampagnesektion søger to digitale profiler, der kan udvikle og skærpe vores digitale fundraising, så der kommer flere leads, donationer og faste medlemmer i databasen. Sammen skal I udvikle, udfordre og skærpe Red Barnets digitale fundraising, så vi bliver endnu bedre til at røre danskerne i hjertet og samle penge ind til børn i nød. Det er et nystartet team, så du får god mulighed for at sætte dit præg på Red Barnets digitale strategi og tilstedeværelse. 
 
 
TEST OG IMPLEMENTER ONLINE KAMPAGNER 
 
Som online marketingspecialist bliver din hovedopgave at skaffe leads, donationer og faste medlemmer i stor skala ved at teste og implementere både store og små online kampagner og tiltag. Du kommer bl.a. til at: 
  • Udvikle og optimere vores digitale annoncering, herunder prioritere det digitale budget, så vi får højest mulig ROI og størst mulig volumen. 
  • Teste og implementere digitale kampagner og tiltag, der rører danskerne i hjertet og giver leads, donationer eller faste støtter. Vores digitale fundraising foregår p.t. hovedsageligt via Google og Facebook. 
  • Varetage relationen til eksterne leverandører, fx mediabureau. 
  • Styre Red Barnets digitale kampagner i forbindelse med katastrofeindsamlinger. 
  • Udvikle andre digitale tiltag, der understøtter rekruttering af donorer via andre kanaler, fx tv-annoncering og telemarketing. 
 
I samarbejde med vores web- og konverteringsspecialist og vores social media manager får du en vigtig rolle i at opbygge viden i huset om, hvad der virker online og at drive afdelingen frem mod at udnytte disse til rekruttering og fastholdelse. 
 
 
ANALYTISK SANS OG STORT HJERTE 
 
Din professionelle profil: 
 
Du har en relevant kandidatuddannelse, fx cand.merc., cand.it, cand.comm. eller lignende.  
 
Det vigtigste for os er dog, at du har vist, at du kan udvikle digitale kampagner og tiltag, der giver engagement, leads, donationer, medlemmer eller kunder fra en bred målgruppe i stor skala. Derfor har du selvfølgelig erfaring med opsætning og styring af kampagner i Facebook Business Manager, ligesom du er fortrolig med Google AdWords og Google Analytics. 
 
Har du også erfaring med marketing automation, retargeting kampagner samt projektarbejde, er det en fordel. 
 
 
Din personlige profil:
 
Du er et digitalt talent. På den ene side har du spontant blik for, hvad der virker digitalt – og forstår betydningen af at teste og gribe chancen med et fængende opslag, når katastrofen rammer, eller et billede af et barn i nød rammer dit feed. På den anden side er du vild med data og bruger data til at optimere vores online marketing i forhold til kampagner, segmenter og ROI.  
 
Derfor forstiller vi os derudover, at du: 
 
  • Er ambitiøs, energisk og sætter skub i tingene 
  • Arbejder systematisk med data og er reflekterende og analytisk 
  • Er udviklingsorienteret og holder dig i front på det digitale område 
  • Er en rigtig god kollega, der gerne deler ud af din viden og erfaringer på vej mod et fælles mål 
 
 
VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES 
 
Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en AC-stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. oktober 2017. 
Ansøgningsfristen er mandag den 31. juli. Interviews forventes afholdt i uge 32 og 33. 
 
 
KONTAKT 
 
For yderligere information er du velkommen til at kontakte fundraisingchef Merete Falkenstrøm (uge 26, 27 og 28) eller sektionsleder for kampagner Jakob Kjøller (uge 25, 28 og 29). 
 
Ansøgningsfrist: 31-07-2017

 
Vær opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger uden om vores rekrutteringssystem

Spørgsmål om stillingen
 
Jakob Kjøller 
Kampagnechef
 
+45 2452 9347
 
Merete Falkenstrøm 
Fundraisingchef
+45 3524 8552
+45 2323 0046
 

- See more at: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=399&ProjectId=...

Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder børns liv. Vi beskytter og styrker dem. Vi kæmper for deres rettigheder. Vi er Save the Children – verdens førende uafhængige organisation for børn. Red Barnet yder nødhjælp og forebygger katastrofer. Vi bekæmper vold, overgreb og mobning. Vi sikrer skolegang, opbygger fællesskaber og styrker børns modstandskraft. Vi arbejder politisk for positive forandringer for udsatte børn og skaber debat om børns livsvilkår. Red Barnet er en demokratisk organisation med engagerede frivillige, der er organiseret i 65 lokalforeninger. De frivillige giver oplevelser til børn på ferielejre, i naturen og lokale fællesskaber. De driver genbrugsbutikker og træder til ved Red Barnets indsamlinger. Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik. Lær Red Barnet bedre at kende på: Hjemmesiden Facebook LinkedIn Twitter Instagram - See more at: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=399&ProjectId=...