Annoncør: Ulandssekretariatet (LOFTF)

Ansøgningsfrist: 09/08/2018

Job: Ulandssekretariatet søger en koordinator for ledelsen



Ulandssekretariatet søger en koordinator for ledelsen

 

 

Har du lyst til at arbejde med ledelsessupport og HR og komme tæt på maskinrummet i en udviklingsorganisation? Kan du samtidig sikre systematisk og effektiv opgaveløsning, følge opgaver helt til dørs og holde mange bolde i luften? Så søger Ulandssekretariatet en koordinator med interesse for udviklingsbistand, internationale forhold og administration.

Jobbet

Ulandssekretariatet er fagbevægelsens udviklings- og bistandsorganisation. Vi arbejder for at styrke arbejdsmarkedet og rammebetingelserne for vækst og beskæftigelse samt fremme ordentlige arbejdsforhold i Afrika, Asien, Latinamerika og Mellemøsten. Sammen med 3F og Dansk Industri har vi dannet et konsortium, der har en Strategisk Partnerskabsaftale med Udenrigsministeriet. Vores ejerkreds består af hovedorganisationerne LO og FTF samt deres medlemsforbund. Du kan finde os på ulandssekretariatet.dk.

Vi søger en kompetent koordinator til ledelsen. Koordinatoren arbejder tæt sammen med sekretariatslederen og hjælper med at holde styr på opgaver og processer, overholde deadlines og koordinere det daglige arbejde. Koordinatoren skal kunne sætte sig ind i udviklingspolitiske forhold, håndtere administrative rutiner og holde mange bolde i luften på én gang.

Opgaverne vil inkludere, men ikke være begrænset til:

  • Daglig support til sekretariatslederen
  • Forberedelse af, deltagelse i og opfølgning på bestyrelsesmøder, ledelsesmøder og personalemøder
  • Planlægning og koordination af personaleseminarer og andre større arrangementer med international deltagelse
  • Varetagelse af HR-opgaver, herunder koordination af efteruddannelse
  • Input til strategiprocesser og organisationsudvikling
  • Diverse administrative opgaver

Om dig

Vi forventer, at du er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver, og at du kan sikre overblik og systematik inden for dine ansvarsområder. Vi forventer yderligere, at du har erfaring med administrative rutiner, gerne fra en udviklingsorganisation.

Vi har brug for en person, der:

  • kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i travle perioder
  • har erfaring med ledelses- og bestyrelsesbetjening
  • taler og skriver engelsk og dansk på højt fagligt niveau
  • har kendskab til arbejdet i en udviklingsorganisation eller lignende
  • har erfaring med HR-opgaver
  • er selvkørende, udadvendt og imødekommende
  • kendskab til fransk og spansk er en fordel

Vi tilbyder

Du vil få en hverdag i et spændende arbejdsmiljø med faglige udfordringer og mulighed for at udvikle dine professionelle kompetencer. Herudover vil du indgå i en organisation med en flad struktur, hvor tonen er uformel og nærværende, og hvor du vil have mulighed for at få indflydelse på dit arbejde.

Send din ansøgning og dit CV til [email protected], med ”koordinator for ledelsen” som emne senest den 9. august 2018 kl. 23.59. Oplys venligst din Skype-adresse i ansøgningen, idet de første samtaler forventes afholdt over Skype i uge 33. Anden runde af samtaler er planlagt til at finde sted sidst i uge 33 eller først i uge 35.

Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. oktober 2018.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Kristian Høyen på telefon: 20 54 26 16.

Skriv venligst at du har set jobopslaget på Globalnyt.

Tilbage til oversigten