Admin. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S, Hans-Henrik Søndersted-Olsen, bliver ny ambassadør for ASF-Dansk Folkehjælp og indtræder i den over 100-årige organisations nu 14 mand store ambassadørgruppe.
ASF-Dansk Folkehjælp arbejder ud fra målsætningen om at have en bredt sammensat ambassadørgruppe, hvor de enkelte ambassadører med deres
respektive netværk har de bedste forudsætning for at være fortalere for
organisationen og arbejde for formålet.
Videre er det en vigtig forudsætning, at de hver især kan bidrage til udvikling af organisationen og i fællesskab sikre, at nye initiativer kan gennemføres.
Hans-Henrik Søndersted-Olsen vil som ny ambassadør sætte særligt fokus på det frivillige sociale arbejde, som ASF-Dansk Folkehjælp udfører på en stribe felter, ligesom hans professionelle baggrund gør ham oplagt.
Formand for ASF-Dansk Folkehjælp Ib Jensen:
– Med en person som Hans-Henrik ombord i ambassadørgruppen er vi rustede til at tage et meget vigtigt skridt i retning af at påbegynde forberedelserne og gennemførelsen af en ny kommunikationsstrategi for organisationen. Endelig har Hans-Henrik stor erfaring med fundraising på det private indsamlingsområde fra sit professionelle virke, erfaringer som vil komme ASF-Dansk Folkehjælp til gode på den lange bane.
– Jeg glæder mig til at bruge min erfaring indenfor marketing og fundraising
til at støtte det meget vigtige arbejde, som ASF-Dansk Folkehjælp udfører
for socialt udsatte både børn og voksne i vores ellers meget velhavende
samfund, udtaler Hans-Henrik Søndersted-Olsen.
Om Hans-Henrik Søndersted-Olsen:
+ Direktør for reklamebureauet Klausen + Partners A/S
+ 20 års erfaring i markedsføring fra kunde- og bureauside
+ Prisvinder inden for markedsføring i Danmark og internationalt
+ Næstformand i Direct Marketing Klubben (Huset Markedsføring)
+ Ekstern lektor på Handelshøjskolen i København (CBS)
+ Forfatter til flere bøger om marketing, bl.a. MARKETINGhåndbogen
+ Gift og har 4 børn
Se også www.folkehjaelp.dk