Ny kampagnekoordinator hos Fair Trade Mærket

Hedebølge i Californien. Verdens klimakrise har enorme sundhedsmæssige konsekvenser. Alligevel samtænkes Danmarks globale klima- og sundhedsindsats i alt for ringe grad, mener tre  debattører.


Foto: Kevin Carter/Getty Images
Forfatter billede

Langt de fleste Fairtrade-mærkede varer omsættes i detailhandlen. For at styrke kommunikationen om Fairtrade i dette led til kunderne samt sætte nye kampagner igang har Fairtrade Mærket ansat en ny kampagnekoordinator.

Heidi Poulsen starter i jobbet 1. november 2011. Hun har bred erfaring fra marketing i detail; fra såvel Coop som Dansk Supermarked. Hun har senest arbejdet med marketing og tilbudsaviser for Kvickly.

Som primært arbejdsområde hos Fairtrade Mærket får Heidi Poulsen koordinering, igangsættelse og udvikling af kampagner til de danske butikskæder.

Heidi Poulsen kommer til at indgå i kommunikations- og marketingsafdelingen.

Stillingen oprettes på baggrund af en reorganisering af kommunikationsområdet, hvor arbejdet dog fortsættes inden for de nuværende ressourcemæssige rammer og strategier.