Tid: 08/10/2016 13:00 til 08/10/2016 18:30

Sted: Oxfam IBIS, Vesterbrogade 2B, 1. sal (nær Rådhuspladsen), København V

Arrangør: N/A

Generalforsamling 2016 i Oxfam IBIS

Tilmeld dig her til generalforsamling og middag.

Generalforsamlingen er en god lejlighed til at blive klogere på Oxfam IBIS’ arbejde, til at deltage i debatten om, hvordan bistandsmidlerne gør bedst gavn – og til at møde medlemmer og ansatte.

I år vil der være oplæg om Oxfam’s arbejde med migration og flygtninge med afsæt i borgerkrigen i Syrien.

Med andre ord bliver det en spændende faglig dag, og hvis du ikke kender Oxfam IBIS og NGO-miljøet så godt endnu, er det en oplagt mulighed. Og når generalforsamlingen er vel overstået, er der middag hos Oxfam IBIS. Det bliver hyggeligt – også selv om du ikke kender nogen i forvejen.

Vil du bestemme?

Det er på generalforsamlingen, at vi udstikker linjerne for de kommende års arbejde, og ikke mindst her vi vælger medlemmerne af den styrelse, som er øverste myndighed mellem generalforsamlingerne.

Alle ordinære medlemmer af foreningen Oxfam IBIS kan stille op til Bestyrelsen*, og vi vil gerne opfordre alle med interesse i Oxfam IBIS’ arbejde til at melde sig. Bestyrelsesarbejdet er både spændende og lærerigt.

Du kan stille op inden eller på dagen. Kontakt forkvinde Mette Müller,[email protected], eller HR-medarbejder Majbritt Steffensen, [email protected], hvis du har spørgsmål eller ønsker at stille op.

*Generalforsamlingen er åben for alle, men kun ordinære medlemmer af Oxfam IBIS har stemmeret. Hvis du vil stille op til Bestyrelsen, skal du have været medlem af Oxfam IBIS i en måned inden generalforsamlingen.

12.00-13.00: Indskrivning

13.00-13.15: Velkomst og åbning af generalforsamlingen, valg af dirigenter samt godkendelse af dagsorden og forretningsorden.

13.15-14.30: Præsentation, diskussion og godkendelse af mundlig og skriftlig beretning. Diskussion af arbejdsprogram og godkendelse.

14.30-14.45: Præsentation af kandidater til styrelsesvalget

14.45-15.00: Pause

15.00-15.40: Godkendelse af regnskab 2015, revideret budget 2016 og budget 2017. Parlamentarisk revisor præsenterer sin rapport. Valg af revisor og parlamentarisk revisor.

15.40-16.10: Valg til bestyrelsen

16.10-17.30: Oplæg om Oxfam’s arbejde med migration og flygtninge med afsæt i arbejdet i og omkring Syrien.

17.30-17.45: Indkomne forslag og u-landspolitisk udtalelse – debat og afstemning

17.45-18.00: Resultat af styrelsesvalget, eventuelt og afslutning – Den nye bestyrelse mødes umiddelbart bagefter og aftaler de første møder samt interesser i bestyrelsesarbejdet.

Fra 18.30: Middag hos Oxfam IBIS

Kom med til middag

Oxfam IBIS’ bestyrelse vil gerne invitere dig til middag hos Oxfam IBIS i København, Vesterbrogade 2B, 1. sal, kl. 18.30

Kom med til en sjov og uformel aften sammen med Oxfam IBIS’ medlemmer, støtter, frivillige og ansatte. Vi kan love dejlig mad og interessant selskab, og vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at alle får en god aften – også selv om du ikke kender nogen på forhånd. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at tage en ledsager med, som måske endnu ikke kender Oxfam IBIS.

Middagen begynder umiddelbart efter generalforsamlingen.

Tilmeld dig sammen med generalforsamlingen

Middagen er vi nødt til at bede dig være med til at betale. Det koster 200 kroner, som du bedes betale via Mobilpay til mobilnummer 40586971 (Ole Møs) – med angivelse af navn.