Annoncør: Gadens Børn

Ansøgningsfrist: 14/09/2018

Job: Gadens Børns søger en Operations Manager



Ønsker du skabe bedre vilkår for gadebørn i Indien? Brænder du for at fundraise, skabe strukturer og procedurer? Har du solid erfaring indenfor en lignende udviklingsorganisation? – Så er du måske Gadens Børns nye Operations Manager.

Gadens Børn er en nonprofitorganisation som startede i 2012 og har gadebørn i Indien som fokus. Vores mål er at forbedre børnenes levevilkår og tilbyde dem en chance for at skabe sig en lysere fremtid. Siden 2012 har vi etableret 3 skoler for cirka 400 elever, hvoraf den sidste har et inkluderet fritidshjem, dagcenter og en børnehave.

Om Jobbet:

Vi søger en faglig stærk, engageret og erfaren Operations Manager til vores administration i Danmark. Du vil være den eneste ansatte, og vil som sådan være ansvarlig for organisationens generelle drift i tæt samarbejde med stifteren, men der vil løbende være tilknyttet praktikanter og frivillige på kontoret. Du vil blandt andet være ansvarlig for kommunikationen og samarbejdet mellem frivillige og ansatte i Indien og på kontoret i Danmark. Du vil være med til at sikre organisationens økonomiske grundlag via fundraising initiativer, samt sikre den højeste faglige kvalitet, læring og dokumentation i forbindelse med implementering og drift af vores projekter. For den rigtige kandidat er der mulighed for at starte nye projekter eller initiativer op i både Danmark og Indien.

Ansvarsområder:

  • Projektstyring, herunder dokumentation og af- og rapportering.
  • Budget- og regnskabsstyring.
  • Udarbejdelse af ansøgninger til fonde og afrapportere til donorer.
  • Tæt dialog med vores ansatte og frivillige i Kolkata i forbindelse med projektudvikling og implementering.
  • Ansvarlig for rekruttering af frivillige og praktikanter til DK / IN.
  • Ansvarlig for udarbejdelse af alt kommunikations- og marketingsmateriale.
  • Bidrage til systematisk dokumentation og læring med henblik på at understøtte Gadens Børns udvikling.
  • Planlægge og udføre velgørenhedsevents.
  • Planlægge og uddelegere opgaver samt vejlede praktikanter.
  • Ansvarlig for at etablere og vedligeholde partnerskabsaftaler og CSR-aftaler.
  • Styrke Gadens Børns fundraising-initiativer.

Kvalifikationer

  • En relevant uddannelse

Minimum 5 års relevant og professionel erfaring med projektledelse og styring af udviklingsindsatser.

  • Stærke ledelsesmæssige kompetencer
  • Solid og dokumenteret erfaring med udviklingsarbejde i Indien eller Asien, samt erfaring og indgående kendskab til trust og FCRA-regler og retningslinjer.
  • En god sprogforståelse og skarp pen samt erfaring med succesfuld udarbejdelse af både ansøgninger og afrapporteringer til fonde – samt internationale donorer.
  • Kan kommunikere flydende på dansk og engelsk – skriftligt som mundtligt.
  • Arbejder struktureret og evner at planlægge tid og opgaver i forhold til deadlines.
  • Har et udpræget talent for tværfagligt og tværkulturelt samarbejde. Trives med et mix af meget forskellige samarbejdspartnere, og sætter stor pris på en meget afvekslende hverdag.

Stillingen er 37 timer om ugen med start hurtigst muligt. Arbejdspladsen vil være Hammerholmen 47, 2650 Hvidovre. Send os din ansøgning og dit CV på [email protected] inden d. 14. september. Samtaler afholdes løbende. For yderligere information og oplysninger kontakt Pia Lindell Qwist 40505509 

 

 

 

Skriv venligst at du har set jobopslaget på Globalnyt.