Generalforsamling i Globalnyt

Laurits Holdt

Generalforsamling i Globalnyt

Sted: VerdensKulturCentret, Nørre Allé 7, 2200 København N (lokale 305, 3. sal)

Tid: Mandag den 14.marts 2016  kl. 16.30- 19:00

Globalnyt har indkaldt til generalforsamling mandag den 14. marts 2016, kl. 16:30 – 19:00 i VerdensKulturCentret og her kommer en påmindelse, da dagen nærmer sig.

Alle medlemmer af foreningen er velkomne, og bestyrelsen håber på stort fremmøde, da vi her byder på mulighed for at drøfte, om Globalnyt er på rette vej. Tilmeld jer gerne på [email protected], men kom alligevel, hvis I har glemt tilmelding.

Vi ved, at vi har en indbydende, levende og engagerende nyhedstjeneste, men forslag til forbedringer er altid velkomne. Kom og giv dit besyv med.

Vi indleder med et oplæg af Brian Sundstrup, der har mere end 13 års erfaring i CSR inden for detail, forbrugeradfærd og strategiske partnerskaber. Han har specialiseret sig i virksomheders samfundsengagement, med fokus på social, miljømæssig og økonomisk udvikling gennem handel og er en engageret debattør om udviklingslande, samhandel, fairtrade og økologi, i dag og i fremtiden.

Hvad vil Brian Sundstrup sige om Globalnyt og erhvervslivet?

Kom, lyt og debatter med til Brian Sundstrup.
 
Dagsorden for generalforsamlingen:

  1. Valg af dirigent.
  2. Valg af referent.
  3. Indledende oplæg.
  4. Bestyrelsens beretning.
  5. Forelæggelse af regnskab og godkendelse.
  6. Godkendelse af budget for indeværende og kommende år, herunder fastsættelse af kontingent.
  7. Indkomne forslag.
  8. Valg af bestyrelse og suppleanter. Bestyrelsen skal have min. 6 og max. 8 medlemmer. Der skal vælges mindst 3 nye medlemmer til bestyrelsen og 2 suppleanter. Kandidater kan opstilles – og foreslå sig selv – på generalforsamlingen.
  9. Valg af registreret revisor og revisorsuppleant.
  10. Eventuelt.
  11. Vi byder på lidt at drikke under generalforsamlingen, og efterfølgende kan der spises i centrets kantine.

Globalnyt glæder sig til at se dig mandag den 14 marts kl. 16:30 i VerdensKulturCentret.